//Ritsuka
Welcome!



hNATRAELIA ISKANDAR. Thanks! c(:

Diary About Stuff Links
Natraelia iskandar


trimasss


Template made by : izyanyancinnamonAre-Qil
Image support by : Google
Re.designer : Nisa
Edited by: NATRAELIA ISKANDAR
Tutorial : una, lettha, aina.


Zulkhairil Affifuddin .

hay.
Sekejap je masa berlalu , Abang dah tua dah . Lepas raya ni abang Trial.
buat yang terbaik abang din .
 hope you succeed and I hope abang tak dapat masuk PLKN . 
Bukannya apa. hmmm :'( nanti rindu hahahaha.
EH LUPA LAH NAK KEJUT ABANG DIN . HARI INI DIA ADA CLASS BM.
i'm sorry :o
it's not my fault.
HAHAHAHAHAA. dah besar kan . Bangun sendiri set alarm tu .
15 NOVEMBER 2011
semenjak tu kami mula bersaya awak. paham-paham je lah haha. XP
Kawan dengan dia tak lama . Setahun je. Jeeee .
jyeah . CAP JEMPOLLLLL!
start text dia masa form 2. Dia minta nombor dekat FB .
Masa tu cuma nak tolong kawan. Macam mana boleh tersangkut pun taktahu lah.
mungkin.  sweet talker.
Mula-mula tu tak terfikir pun aku boleh sayangkan dia ,tak ada perasaan langsung pun.Pernah sekali masa tu kami baru seminggu couple aku cakap aku nak berkawan dulu dengan dia kenal-kenal dulu.
ahahahhaha XP menyampah pula .
Okay .
............................................. ahhhh . Mata pandang atas ,tangan dekat bahu .
Tapi serious lah aku cakap. Sekarang aku sayang dia sangat-sangat.
sebab dia ni PENYAYANG,PRIHATIN,BAIK tapi DUA je perangai dia ni yang teruk hahahah MALAS DAN KUAT CEMBURU.
asyik ponteng sekolah je , tahu tak abang nak SPM .
Kalau nak marah pun tak boleh iyelah aku bukan wife dia ke apa . ecececeh ;'D
Sabtu dia ajak keluar buka luar sama-sama katanya kita dah lama tak keluar sama-sama.
Hayy abang din ni tak penah-penah ajak ayang keluar :)
abang dinn.
heyyyyy. sekejap je kan tak lama lagi kita dah kahwin.
SIAPA TAHU. JODOH .
HAHAHA.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SELAMAT BERPUASA SEMUA
DAN
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI .
 
 
Biar orang mengata kita.
sesungguhnya orang itu mahu apa yang kita ada :)
Memang saya tak sebijak kamu .
Terima kasih atas segalanya . 
 

0 chocolate[s]