//Ritsuka
Welcome!



hNATRAELIA ISKANDAR. Thanks! c(:

Diary About Stuff Links
Natraelia iskandar


trimasss


Template made by : izyanyancinnamonAre-Qil
Image support by : Google
Re.designer : Nisa
Edited by: NATRAELIA ISKANDAR
Tutorial : una, lettha, aina.



assalammualaikum.

hai. minggu ni sampai 24 may aku exam. Tiga minggu mahu muntah tak muntah hahaha.
lagi-lagi sejarah ? aku dengar 3 jam ek? dah la ada tiga paper.
memang tidur jelah aku. hm semalam terkantoi dengan cikgu tiru akaun. tapi aku tanya aainaa cara nak buat je. hahah memang salah aku lah time exam mana boleh cakap.
tak apa. aku akan jadi kan semalam sebagai pengajaran buat aku. kenapa aku tak sekolah harini? hm ini lah yang aku nak cerita dekat korang nieee.
Niat dekat hati memang nak sekolah tapi bangun lambat pulak tapi tak apa asal datang dah la tga gosok baju korang tahu apa yang jadi? aku tengok baju aku tompok-tompok biru setahu aku rumah aku memang tak ada nila .
mungkin terluntur dengan baju lain tercampur. 
abah pulak bising kenapa baju sekolah tak basuh tangan, Downy habis abahhhh -___-.
errr
memang bengang gila lah aku tadi lagi-lagi harini nak belajar tajwid. memang heeeee. lepastu aku nak sekolah sebab nak ambil buku komsas dekat aaina walaupun hari ni tak ada paper tapi aku tetap nak . sekolah,
sekarang ni aku tengah risau Abang din nak ambik kan buku tu tapi risauuuu lah hahaha.
yela kalau sayang memang kuat cemburu. sayang dia. hahahha !
goli botollllllll.
okay sekarang aku tengah bukak fb abang din.
korang nak tahu apa yang aku baca --"
nak tahu tak !



heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

memang aku geram lah. 
kalau nak tahu. tggu post seterusnya.

BBPIN . 2251479D
FACEBOOK: NATRAELIA ISKANDAR
TWITTER: NATRAELIA RN


0 chocolate[s]