//Ritsuka
Welcome!



hNATRAELIA ISKANDAR. Thanks! c(:

Diary About Stuff Links
Natraelia iskandar


trimasss


Template made by : izyanyancinnamonAre-Qil
Image support by : Google
Re.designer : Nisa
Edited by: NATRAELIA ISKANDAR
Tutorial : una, lettha, aina.



hai. 
result dah dapat tak memuaskan tapi boleh lah, hahaha.
13/37. ad 2A ajeh. tapi tak gagal taw lulus. syukur.
bulan depan dah exam lagi. serious seram gila . yelah aku pun tak tahu boleh bawa akaun ke tidak niat dekat hati memang nak turun kelas ataupun tahun depan drop akaun. cuma abah tak bagi dia kata gaji banyak kalau amek akaun. yeh! kalau aku boleh bawa kalau tak? hancooooo. huhu
sambil aku menaip aka update blog ni aku sedang menikmati bunyi buyi yang bising yang datang nya dari taman depan aku ni huh. ye aku tgah lepak dekat mcdonald hahaha pagi2 dah pergi taman lepastu sarapan dekat mcd. bukan sedap pun ,hahaha. sja nak online . WIFI free siapa tak nak kan?.
okayyyy sekarang aku mula curiga dengan kawan aku ni. nak tahu kenapa itu secret recipe hahaha shhhh tuh rahsia.
ye serious weh. :]
tak tahu kenapa tapi ini berkait hubung dengan boyfriend lah nak di pendek kan cerita. kawan makan kawan, kalau betul aku tak salah kan dia sorang je lelaki tu pun memang kena lah dua-dua bodoh tak memasal.
kumbang bukan seekor bunga bukan sekuntum,. eh terbalik pulak! haha
kalau koang tak keberatan follow blog saya yang comel loteeee ni. tak kan nak usha jeee.
jangan risau blog ni bersih dari rekod jenayah so takpayah nak takut. nanti boleh kongsi cerita.
eh korang ! 
dengar cite ada cerita baru dekat wayang cerita langgar. best ke? 
kalau best boleh lah merayap tengok wayang hujung minggu ni. 
 
facebook: natraelia iskandar
twitter: @NatraeliaRN


0 chocolate[s]