//Ritsuka
Welcome!



hNATRAELIA ISKANDAR. Thanks! c(:

Diary About Stuff Links
Natraelia iskandar


trimasss


Template made by : izyanyancinnamonAre-Qil
Image support by : Google
Re.designer : Nisa
Edited by: NATRAELIA ISKANDAR
Tutorial : una, lettha, aina.



hey.

eh lupa pulak, assalammualaikum semua! hehehehe

hari ini ingat nak study aje sebab esok exam 3 paper. sains. tassawur islam dan  sejarah.
ha, semua itu poyo. poyo ke tidak ?!  poyooooooo... XD
hahaha tapi balik sekolah makan terus mengadap laptop nih. Ingat nak online dua tiga minit jelah. Dah bereejaaammm pulok.
tu lah angan angan tahikkk ayam. Nak seribu daya tak nak beribu dalih. Aku dalam kategori yang kedua tak nak beribu dalih.
eh.
tadi aku dapat result math. dapat A+ HAHAHA gilaaa tak hapyy.
tapi tu kan baru awal awal aku harap sampai SPM lah result okay. HAHAHA
Aminn.
         sekarang aku tengah cuak tunggu result akaun. yeh memang tak di nafikan akaun mampu membunuh dan mencalar balarkan otak. kenapa? sebab confuse mana nak letak debit kredit dalam kotak kotak comel tu.     Buat aku geram. rasa nak gigit gigit jehhh pensil aku.
   Tudung pun dah tak dapat dibetulkan akibat menggosok kepala sehingga tudung sekolahku ronyok macam kertas akaun yang sepatutnya dironyok kan. HAHAHA.
 hm tapi aku ada isu dengan budak form 5 sebab tak datang latihan nasyid. Bukan nya apa, kau yang letak nama aku. Benda tak boleh paksa. bukan saje-saje tak datang tapi aku ni emak duduk rumah lain aku lah yang menjaga budak 3tahun yang baru sambut birthday party. HAHA party sangat.
  merepek ajeh.
     cakap nak bagi tahu cikgu disiplin. apa salah aku besar sangat. tak memasal jadi musuh.
haih. tapi aku rasa sebersalah sebab cikgu geo dah berharap nak menang nasyid tuh. cikgu paling happy go lucky yang pernah mengajar kitorang. hahaha
  okay nak study sejarah. Gila kau nak failed. Aku taknak walaupun baru ujian pertama kata kau. ada aku kesah. tak kuasa. okay bye-bye

0 chocolate[s]