//Ritsuka
Welcome!



hNATRAELIA ISKANDAR. Thanks! c(:

Diary About Stuff Links
Natraelia iskandar


trimasss


Template made by : izyanyancinnamonAre-Qil
Image support by : Google
Re.designer : Nisa
Edited by: NATRAELIA ISKANDAR
Tutorial : una, lettha, aina.



assalammualaikum.
hai, susah kan nak senangkan hati orang lain. Aku minta maaf kalau ada sesiapa yang bekecil hati dengan aku. Mungkin aku ada sebab buat macam tu. Satu je aku nak cakap, kalau aku taknak bermakna aku maksudkan tu. kalau aku nak itu lah maksud aku. Aku nak. hm
abah dengan mama dah bercerai jadi aku ni kena berdikari lebih. balik sekolah jaga adik kecik budak betuah kisya nani dah 3tahun dah .seronok dia sambut besday hari tu hahaha.
aku bukan macam korang yang sentiasa free, aku balik sekolah jaga kisya, aku lah jaga rumah ada adik xtak boleh pakai. Ada kakak tapi sambung belajar, dekat kuantan dah nak habis dah lepastu terus jadi nurse, Huntong lah keluar-keluar jeh dah ada kerja haha. so, aku taknak feel lebih-lebih, kisah keluarga aku ,aku dah boleh terima memang dorang dah tak ada jodoh. cuma kalau raya tak salahkan beraya sama-sama kenapa nak saling bermusuhan.
mama, kita orang sayang mama tapi kitorang kecewa sangat dengan perbuatan mama tinggalkan kitorg . dari aku form 2 dia tak balik sekarang aku form 4 and baru tahun ni dorang bercerai. Aku boleh bertahan sebab kawan-kawan aku. aina akma,pika,robek dan aainaa. Terima kasih korang. :)

bye-bye.

0 chocolate[s]