//Ritsuka
Welcome!



hNATRAELIA ISKANDAR. Thanks! c(:

Diary About Stuff Links
Natraelia iskandar


trimasss


Template made by : izyanyancinnamonAre-Qil
Image support by : Google
Re.designer : Nisa
Edited by: NATRAELIA ISKANDAR
Tutorial : una, lettha, aina.


twilight part 2

haip. semalam 05 december 2012 aku tengok wayang taw cerita twilight dengan sayang-2 aku lah. Jiha,bella,mira,bee dan afwan. Dapat kawan baru hee :D. Mulanya aku memang tak nak tengok cerita ni sebab tak berapa nak minat tapi disebabkan desakan BEE akhirnya aku tengok jugak dan tak sia-sia 7ringgit 1 kepala HAHAHA almaklumlah hari RABU. Murah. Itu je kami mampu hahaha sadis kan?. YEAH. okay sekarang aku dah gilakan salah satu pelakon twilight..aka vampire. HAHAHA nak tengok tak ^^V ?
Gantem Badai! Double HOT ! HAHAHA seriously aku tak tipu ngehngehngeh
Bee sorry saya dah ada boipren baru neh HOHO
jeleskan? KATAKAU

sebab nak amek mood vampire hensem ni aku tukar lagu blog ni dengan lagu tema cerita nih. HAUM! :O
Tapi aku tak ambik gambar pun taw abang saya sebok nak balik tak sempat nak berangan hahaha. Membongak jeh, sebernanya malas taw.EH EH EH sebelum kite lupa nak cite kat awak, awok tengok bee saya main snooker taw, haummmm sangat memberangsangkan. HAHAHAHAHA GURAU! boley lah, pandai jugak dia main ;-) NGORAT sikit .
okaylah kalau kita ada cerita baru kita cerita kat awak eh eh eh eh jom tengok gambar nak?
there's nothing to say. seriously, I'm so excited!!




Kan? memukaukan . HIHIHIHIHI :D
https://twitter.com/AlyaNatraelia -twitter


0 chocolate[s]