//Ritsuka
Welcome!



hNATRAELIA ISKANDAR. Thanks! c(:

Diary About Stuff Links
Natraelia iskandar


trimasss


Template made by : izyanyancinnamonAre-Qil
Image support by : Google
Re.designer : Nisa
Edited by: NATRAELIA ISKANDAR
Tutorial : una, lettha, aina.


reff K-pop

Hi. Assalammualaikum semua. Kali ni aku nak cerittttttt dengan korang pasal reff yang macam harem J -.- eh kejap-2,
Lagi berapa hari je kan nak sekolah. Bagi student yang tengah tunggu result tu aku doakan semoga keputusan korang okay. Aku pun tengah nervous ni, heeee aku rasa maybe result aku tu setakat okay-okay je kot cukup-cukup makan je kot. Heyyy nervous badai aku kau tahu. Seriously aku tak target apa-apa pun sebab aku rasa apa yang aku dapat tu apa yang aku buat. Paham tak?. Paham-paham kan sahaja.
OHHHHK. Lagu yang korang tengah dengar ni lagu MAHARKU UNTUKMU nyanyian alief. Asyik tukar lagu je kan aku ni padahal line internet macam PUIHH -.- '' jangan ludah merata *puih.
Maksud aku tak stabil la line nye sekejap fyuhhhh macam kilat, sekejap-sekejap.. mengalahkan siput nak berjalan. Kadang-kadang aku geram sangat kan aku tutup jeh terus. HAAAAAAA!
Berbalik dengan tajuk kita tadi. Reff malam tadi memang menyakitkan hati macam di sogokkkkk aka rasuah ha! korang percaya tak apa aku cakap nih? Terpulang pada koranglah kan itu cuma pendapat aku. Like seriously memang TAK ADIL dan aku masih ragu-ragu dengan keputusan dorang... Yang aku tahu reff tu dari negara KOREA .. ha tu lah korang bangga-bangga kan KPOP korang tu sangat padahal dah di suap dengan Pasukan THAILAND *GAJAH tu. Masa dekat Malaysia kan Harimau Malaya dapat score satu goal mungkin rasa tercabar kot maksud aku tak puas hati lah... cakap biar bertapis kan? hohoho .jangan main menganjing jeh. Keanjingan apakah? haha dah tak bertapis pulak aku OMG OMG! tak pasal-pasal aku kena kutuk. Bhahaha ;D
AAK. JKKKK?
memang susah nak sedapkan hati semua ,bukan semua suka cara kita kan. Memang orang kita ni kuat cemburu ataupun dengki memang alegik lah kalau tengok orang senang mungkin badan dorang gatal-gatal bila dorang tengok kita Happy Go Lucky kan. Cuba kita buat salah sikit, Nak diperbesarkan pulak heyy HOW LUCKY :P penuh dengan keplastikan .mintak dijauhkan.
Hey KPOP ni buat aku makin menyampah pulak haha. Bukan apa lah kan cuba korang tengok artis-artis KPOP semua sumbang mambang, yang lelaki memang KACAK tapi ADIK-ADIK jugak SEDIH!
eleh. pasal bola pun sampai nak comment-2 artis k-pop pula. Aku cakap berdasarkan logik lah ae, alasan yang boleh diterima lah kan. Korang tengok reff tu senang-2 bagi kad kuning dekat Malaysia bila Thailand buat hal suruh harimau kita teruskan permainan. Tak adil kot! Macam artis kpop jugak korang suka dorang sbab dorang comel,cantik,handsome,awesome and hot macam Hyun-A, Lee min hoo. Sorry, Do i know? memang tak semua macam tu ada yang okay dari segi bakat cuma orang kita memang memilih rupa dari bakat. Orang tempatan pun semua OHSEM . hahaha Contohnya Awal ashaari,shaheizy sam,shila amzah. hehe promot kejap.

KORANG PERASAN TAK AKU DAH LARI TAJUK BUKAN? maafkan saya hehehe
tak apa lah ye kita teruskan aje ok.

Korang.... aku ada masalah kulit muka. Tona tak sekata ,dah macam-macam dah aku pakai tapi tak okay. Nak try Tia amelia tapi ramai cakap tak elok. Boleh naik jerawat kalau stop benda tu yang lagi ngeri nya lagi boleh mandul dan dapat kanser uollllsssss. Iolssssss Takut jugak nak try. Tapi ada kawan pakai dia kata okay ... masalahnya dia baru pakai 2mggu mungkin kesannya nampak bila dah pakai bertahun-tahun kot?.
sekarang aku pakai ST iaitu sendayu tinggi tapi aku pakai pencuci muka ajalah sebab Krim nya kuat lah... putih memang putih tapi banyak bahan kimia ... Takut makin teruk pula kan.
kalau korang ,korang pakai kosmetik apa yeh. Boleh suggest kan tak. Aku tengah buntuh nih.

okaylah kalau ada apa-apa boleh pergi dekat FB dan Twitter aku lah
search Natraelia Iskandar okay . How sweet :D


0 chocolate[s]