//Ritsuka
Welcome!



hNATRAELIA ISKANDAR. Thanks! c(:

Diary About Stuff Links
Natraelia iskandar


trimasss


Template made by : izyanyancinnamonAre-Qil
Image support by : Google
Re.designer : Nisa
Edited by: NATRAELIA ISKANDAR
Tutorial : una, lettha, aina.



hay. Lama gila tak online, serius. Haaaa, dapat jugak aku hilangkan tekanan aku bila dapat laptop ni balik ..terasa bagai dunia ini aku yang punya HAHAH. *Tampar aku.
Jauh sangat dahh tu kannnn. yeah sekarang dah nak masuk pukul sebelas pagi iaitu waktu makan aku tapi disebabkan terlampau rindu sesangat kat laptop ni, aku alihkan waktu makan aku pada pukul 2 petang. HAHAHA menganjing pulak, tak de maknanye.
15 november tarikh aku dan dia genap setahun. ya, aku happy :) smiling. Vahvah o.o"
weyy korang hari tu aku ada majlis perkahwinan .. Tapi.. hehe ntahlah
aku bengang sangat dengan tutttttttttt. buat aku macam tunggul . ya aku paham kau sibuk tapi kawan kau, kau boleh layan kenapa aku tak.. nanti dia kecil hati. abes aku? happy?aku dengan kawan-kawan aku okay saja sama kau bah, layan je kau bila kau datang dekat kitorang kan kan kan .HAHAHA ada hari aku balas*buat muka ... lantak sana. hehh yang dia ni pulak buat muka baik jehh macam GOOD sangat. Wayangwayang --" hesh hati aku penuh dengan dendam jeh kan. I'M sorry kayy
Cuti ni aku tak kemana pun duduk rumah saje, besar kan badan besar kan b_ntot .kwangkwang
tengok bukak sekolah nanti semua tak kenal aku dah HAHAHA. main-main, siapa tak kenal aku merajok nanti tahukkkk *HAHAHAHAH! menyampah -.-"macam haram J je. Huntonngggg leee pergi jalan-jalan tak ajak aku kan kawan-kawanku yang paling kusayangi sekalian.... apa-apa BBM je ecehhh macam ade HAHHAHA. mesej jehlah ae muahhh :* geli geleman aku. boiiiii
ehhh jap. Nak tunjukk gambar seksi abang sorang ni HAHAHA.




Jangan main-main, dia main bola sampai demam kauuuu.....
kau ada. HAHA
 



 


0 chocolate[s]