//Ritsuka
Welcome!



hNATRAELIA ISKANDAR. Thanks! c(:

Diary About Stuff Links
Natraelia iskandar


trimasss


Template made by : izyanyancinnamonAre-Qil
Image support by : Google
Re.designer : Nisa
Edited by: NATRAELIA ISKANDAR
Tutorial : una, lettha, aina.


-.- suke2 kau je kan

hye, ha hari ni aku nak cakap pasal kes cubit,pukol dan sebgainya. hAYYYYYY geram betol aku kalau korang nak tahu, nak tahu ap? adik aku kena cubit dengan pukul oleh orang yang bukan kakak kpd adik ak, mak lagi la bukan,adik pon bukan.... suke2 dia je nak cubit2 kisya. heeeeeeeee depan aku pun berani dia buat macam tuhhhh ,lagi-2 kalau kat belakang kitorang(family) entah apetah. Jatuh bilik air tu sakit weyyyyy bukan lawak tolonglah. aku bukan ape aku kesian je yelah kalau kakak pukul adik normal lah sebab aku kakak dia tapi besebab. Kau main cubit je dia, dia cakap tatetttttatettt *(sakit) pun kau tak heran -.- kau pikir ap? meh aku cubit kau baru kau tahu sakit ke tak. Bila aku tegur jangan buat macam tu kau cakap kau tak buat, ATTTTUIIIIIIHHHHHHHHHH aku nampak lah, nampak beno nipunye! malaslahhh nak cakap. Kesian kisya, dah ae cahhhhh jangan main dengan budak gile tuhhh aka only joking but dengan muka yang 
serious.. sooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! agak-agaklah nak pukul anak orang. -.- THE END

0 chocolate[s]